Wersja twojej przeglądarki jest przestarzała. Zalecamy zaktualizowanie przeglądarki do najnowszej wersji.

Mikrocent Rzeszów

ul. Baczyńskiego 1
35-210 Rzeszów  

Tel: 178600320
Fax: 178600321
GSM: 602373545 

 www.mikrocent.ipr.pl 

 Email: mikrocent@op.pl

1.Istnieje możliwość przedłużenia gwarancji za dodatkową opłatą.

2.Aktualizacja oprogramowania.

 
 
  • zwiększenie poziomu bezpieczeństwa
  • nowe i udoskonalone funkcje
  • możliwość zarządzania licencjami - Klient sam decyduje, czy pakiet używanych funkcji jest wystarczający, czy należy go rozszerzyć
  • wsparcie techniczne - 1 rok od ostatniej aktualizacji
  • zdalnie - może to zrobić Autoryzowany Partner Serwisowy Slican
  • indywidualnie - może to zrobić użytkownik systemu posiadający uprawnienia administratora

 3.Call Center

 

Każdy serwer NCP wyposażony jest standardowo w pakiet oprogramowania call center i umożliwia zorganizowanie centrum obsługi z konsultantami sprawnie obsługującymi Klientów i ruchem telefonicznym zorganizowanym w odpowiednie kolejki i oczekujące w nich połącznia tak, aby zapewnić satysfakcjonujący poziom obsługi Klienta.

W działach obsługi klienta wielu firm dokonuje się pomiarów różnych wskaźników i parametrów związanych z jakością obsługi Klienta i poziomem jego satysfakcji. Dzięki analizie statystyk ruchu telefonicznego możemy zarządzać systemami typu call center a przez to zwiększać efektywność i jakość pracy konsultantów, handlowców czy agentów.

NIE CHCESZ TRACIĆ KLIENTÓW Z POWODU NIEODEBRANYCH POŁĄCZEŃ ?
CHCESZ ZBIERAĆ WIĘCEJ INFORMACJI O SWOICH KLIENTACH I CHCESZ ZWIĘKSZYĆ WYDAJNOŚĆ SWOJEJ FIRMY ?
PROWADZISZ KAMPANIE TELEFONICZNE ?
INTERESUJĄ CIĘ ROZBUDOWANE STATYSTYKI POŁĄCZEŃ ?
CHCESZ ABY NAGRANIA TELEFONICZNE W TWOJEJ FIRMIE BYŁY BEZPIECZNE I DOBRZE ZARZĄDZANE ?
DBASZ O PROFESJONALNY WIZERUNEK SWOJEJ FIRMY ?

MAMY DLA CIEBIE ROZWIĄZANIE

Slican CallCenterMAN to oprogramowanie do zarządzania i kontroli pracy w działach typu call center takich jak wszelkiego rodzaju biura obsługi klienta, działy handlowe czy centra serwisowe. Monitoring danych pracy w takich miejscach to ogromna liczba danych, którą trudno przetworzyć w manualny sposób. Dedykowana aplikacja webowa  dostarcza Managerom wielu narzędzi ułatwiających zarządzanie i optymalizację kosztów operacyjnych. Aplikacja dostępna jest z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej.

 

Cechy charakterystyczne


  • widok stanu kolejek przypisanych do Managera, zorganizowany w osobnych okienkach (okna kolejek CC są automatycznie odświeżane odzwierciedlając aktualny stan pracy kolejki i jej agentów),
  • prezentacja ogólnej liczby połączeń z Klientami w określonej jednostce czasu (godzina, dzień, tydzień, miesiąc), z podziałem na kontakty telefoniczne (rozmowy przychodzące i wychodzące), przekierowane przez kolejkę,
  • prezentacja ogólnej liczby kontaktów nieskutecznych w określonej jednostce czasu (połączenia porzucone, rozmowy utracone),
  • prezentacja ogólnej liczby kontaktów z Klientami w określonej jednostce czasu zakończonych pomyślnie w pierwszym kontakcie,
  • oddzwanianie numerów porzuconych i utraconych,
  • analiza czasu pracy oraz zdarzeń Agentów (np. handlowców, konsutantów czy serwisantów)
  • przygotowanie harmonogramów dystrybucji raportów (dzienne, tygodniowe, miesięczne),
  • generowanie wykresów średnich czasów oczekiwania połączeń przychodzących kolejki jak i połączeń z przekroczonym czasem SLA (Service Level Agreement),
  • szczegółowy podgląd dzienników połączeń i zdarzeń Agentów (np. handlowców, konsutantów czy serwisantów) oraz połączeń kolejki,
  • lista zadań Agenta (np. handlowców, konsutantów czy serwisantów) – numery do oddzwonienia wraz z dziennikiem,

 


   

 

4.Nagrywanie rozmów

 

Aplikacja przeznaczona jest do współpracy z systemem wbudowanego nagrywania rozmów EbdREC dla serwerów Slican (z wyjątkiem ITS IP PBX). Składa się z dwóch części, "serwera nagrań" czyli aplikacji RecordMAN.server, która umożliwia pobieranie nagrań z zasobów centrali i zapisywanie ich kopii na dysku komputera w sieci lokalnej, oraz "klienta" czyli aplikacji RecordMAN.client służącej do obsługi nagrań pobranych na lokalny komputer czyli wyświetlania szczegółowej historii połączenia oraz wyszukiwania  konkretnych połączeń wg wielu kryteriów.

 

RecordMAN.server

 

Główne zadania

 

  • zapis ("zrzut") nagrań na twardy dysk HDD (magazyn)
  • udostępnianie nagrań zgodnie z uprawnieniami (serwer)

 

Aplikacja ta ma  za zadanie pobieranie nagrań z nośnika istniejącego w centrali i zapisywanie ich na dysku twardym komputera w sieci lokalnej tworząc ich kopię. Ma to szczególne znaczenie w przypadku central, w których nośnikami są karty pamięci typu flash o ograniczonej pojemności. 

 

RecordMAN.client

 

Aplikacja do obsługi nagrań. Nie pobiera nagrań na dysk lokalny więc synchronizacja katalogów jest bardzo szybka. Polecenie odtworzenia nagrania powoduje skopiowanie pojedynczego pliku na dysk lokalny i jego odtworzenie. W zależności pod praw nadanych w centrali można lub nie zachować nagranie na własnym dysku.

 


Aplikacja RecordMAN.client może pracować z różnymi źródłami danych:

 

  • centrala - aplikacja łączy się bezpośrednio z nośnikiem nagrań w centrali
  • RecordMAN.server - aplikacja łączy się z archiwum tworzonym przez tą aplikację z zachowaniem uprawnień. Dzięki temu że synchronizacja pomiędzy centralą a serwerem jest prawie natychmiastowa użytkownik ma do dyspozycji zarówno nagrania z nośnika w centrali jak i dane archiwalne ograniczone pojemnością dysku twardego na którym składa dane RecordMAN. Server.
  • dane archiwalne (nagrania skopiowane na płytę lub też dowolny inny katalog z nagraniami w formacie danych Slican) - aplikacja w przypadku połączenia z tego typu archiwum nie uwzględnia uprawnień stanowiska do nagrań.

 

W centralach Slican można powołać konta użytkowników aplikacji RecordMAN.client posiadających następujące uprawnienia:

 

  • prawo do kopiowania nagrań na dysk lokalny - decyduje o możliwości eksportowania nagrań jako typowe pliki dźwiękowe
  • dostęp pełny - brak ograniczeń - dla użytkownika dostępne są wszystkie rozmowy nagrane w centrali
  • dostęp ograniczony - pozwala na ustawienie praw do nagrań wg następujących kryteriów:
    • do określonego poziomu - w centrali można zdefiniować do 8 grup abonentów (analogicznie do sieci) - prawo do odsłuchu nagrań tylko dla konkretnej grupy abonentów, lub kilku grup
    • do nagrań z filtrem - prawo do odsłuch wyłącznie nagrań konkretnego numeru wewnętrznego
    • prawo do odsłuchu nagrań do określonej liczby dni wstecz

 

  • aplikacja RecordMAN.client może odsłuchiwać nagrania utworzone zarówno w wersji 1 jak i 2 programu
  • RecordMAN.server musi składować nagrania w nowej lokalizacji

 

RecordMAN realizuje jednocześne nagrywanie:

 

 

5.Interaktywny system zapowiedzi

 

IInfolinie INVENIO w centralach Slican są elastyczne i przyjazne. Dla osób, które dzwonią do Twojej firmy oznacza to, że szybko uzyskają połączenie z wybraną osobą lub też sprawnie zostaną za pomocą zapowiedzi słownych pokierowane na numer wewnętrzny danego działu.W systemie możemy powołać i skonfigurować do 99 infolinii oraz łączyć je ze sobą, tworząc rozbudowane systemy zapowiedzi. Sam budujesz swoje INVENIO. Zawsze możesz dokupić dodatkowe infolinie i wydłużyć ich czas.
Infolinie INVENIO dostępne są w serwerach Slican (z wyjątkiem ITS IP PBX).

 

Możliwości INVENIO Slican:

 

  • pozwala dzwoniącemu na wybór kolejnej opcji z użyciem klawiszy (w DTMF) i w zależności od tego uzyskiwać kolejne żądane informacje albo połączenie z abonentem lub grupą abonentów
  • jeżeli dzwoniący do centrali skierowany zostanie na infolinie INVENIO, to usłyszy zapowiedź słowną
  • w trakcie zapowiedzi oraz przez określony czas po jej odtworzeniu, dzwoniący może dokonać wyboru dalszego kroku za pomocą klawiatury
  • do zdefiniowania działania można używać cyfr od 0 do 9, a także * i #
  • pod każdy klawisz można przypisać abonenta, grupę abonentów, zapowiedź, kolejną infolinię, numer skrócony; można też wybrać numer wewnętrzny podczas odsłuchiwania zapowiedzi
  • jeżeli dzwoniący nie podejmie w trakcie trwania zapowiedzi żadnego działania lub wybierze niewłaściwy przycisk na klawiaturze, zapowiedź zostanie powtórzona





 

 

 


 

Polityka plików cookie

Zapoznaj się z polityką plików cookies.

Czy akceptujesz?