Mikrocent Rzeszów ul. Baczyńskiego 1 Tel: 178600320 Email: mikrocent@op.pl |
1.Istnieje możliwość przedłużenia gwarancji za dodatkową opłatą.
2.Aktualizacja oprogramowania.
|
3.Call Center
Każdy serwer NCP wyposażony jest standardowo w pakiet oprogramowania call center i umożliwia zorganizowanie centrum obsługi z konsultantami sprawnie obsługującymi Klientów i ruchem telefonicznym zorganizowanym w odpowiednie kolejki i oczekujące w nich połącznia tak, aby zapewnić satysfakcjonujący poziom obsługi Klienta.
W działach obsługi klienta wielu firm dokonuje się pomiarów różnych wskaźników i parametrów związanych z jakością obsługi Klienta i poziomem jego satysfakcji. Dzięki analizie statystyk ruchu telefonicznego możemy zarządzać systemami typu call center a przez to zwiększać efektywność i jakość pracy konsultantów, handlowców czy agentów.
NIE CHCESZ TRACIĆ KLIENTÓW Z POWODU NIEODEBRANYCH POŁĄCZEŃ ? | |
CHCESZ ZBIERAĆ WIĘCEJ INFORMACJI O SWOICH KLIENTACH I CHCESZ ZWIĘKSZYĆ WYDAJNOŚĆ SWOJEJ FIRMY ? | |
PROWADZISZ KAMPANIE TELEFONICZNE ? | |
INTERESUJĄ CIĘ ROZBUDOWANE STATYSTYKI POŁĄCZEŃ ? | |
CHCESZ ABY NAGRANIA TELEFONICZNE W TWOJEJ FIRMIE BYŁY BEZPIECZNE I DOBRZE ZARZĄDZANE ? | |
DBASZ O PROFESJONALNY WIZERUNEK SWOJEJ FIRMY ? |
MAMY DLA CIEBIE ROZWIĄZANIE |
Slican CallCenterMAN to oprogramowanie do zarządzania i kontroli pracy w działach typu call center takich jak wszelkiego rodzaju biura obsługi klienta, działy handlowe czy centra serwisowe. Monitoring danych pracy w takich miejscach to ogromna liczba danych, którą trudno przetworzyć w manualny sposób. Dedykowana aplikacja webowa dostarcza Managerom wielu narzędzi ułatwiających zarządzanie i optymalizację kosztów operacyjnych. Aplikacja dostępna jest z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej.
Cechy charakterystyczne
4.Nagrywanie rozmów
Aplikacja przeznaczona jest do współpracy z systemem wbudowanego nagrywania rozmów EbdREC dla serwerów Slican (z wyjątkiem ITS IP PBX). Składa się z dwóch części, "serwera nagrań" czyli aplikacji RecordMAN.server, która umożliwia pobieranie nagrań z zasobów centrali i zapisywanie ich kopii na dysku komputera w sieci lokalnej, oraz "klienta" czyli aplikacji RecordMAN.client służącej do obsługi nagrań pobranych na lokalny komputer czyli wyświetlania szczegółowej historii połączenia oraz wyszukiwania konkretnych połączeń wg wielu kryteriów.
RecordMAN.server
Główne zadania
- zapis ("zrzut") nagrań na twardy dysk HDD (magazyn)
- udostępnianie nagrań zgodnie z uprawnieniami (serwer)
Aplikacja ta ma za zadanie pobieranie nagrań z nośnika istniejącego w centrali i zapisywanie ich na dysku twardym komputera w sieci lokalnej tworząc ich kopię. Ma to szczególne znaczenie w przypadku central, w których nośnikami są karty pamięci typu flash o ograniczonej pojemności.
RecordMAN.client
Aplikacja do obsługi nagrań. Nie pobiera nagrań na dysk lokalny więc synchronizacja katalogów jest bardzo szybka. Polecenie odtworzenia nagrania powoduje skopiowanie pojedynczego pliku na dysk lokalny i jego odtworzenie. W zależności pod praw nadanych w centrali można lub nie zachować nagranie na własnym dysku.
Aplikacja RecordMAN.client może pracować z różnymi źródłami danych:
- centrala - aplikacja łączy się bezpośrednio z nośnikiem nagrań w centrali
- RecordMAN.server - aplikacja łączy się z archiwum tworzonym przez tą aplikację z zachowaniem uprawnień. Dzięki temu że synchronizacja pomiędzy centralą a serwerem jest prawie natychmiastowa użytkownik ma do dyspozycji zarówno nagrania z nośnika w centrali jak i dane archiwalne ograniczone pojemnością dysku twardego na którym składa dane RecordMAN. Server.
- dane archiwalne (nagrania skopiowane na płytę lub też dowolny inny katalog z nagraniami w formacie danych Slican) - aplikacja w przypadku połączenia z tego typu archiwum nie uwzględnia uprawnień stanowiska do nagrań.
W centralach Slican można powołać konta użytkowników aplikacji RecordMAN.client posiadających następujące uprawnienia:
- prawo do kopiowania nagrań na dysk lokalny - decyduje o możliwości eksportowania nagrań jako typowe pliki dźwiękowe
- dostęp pełny - brak ograniczeń - dla użytkownika dostępne są wszystkie rozmowy nagrane w centrali
- dostęp ograniczony - pozwala na ustawienie praw do nagrań wg następujących kryteriów:
- do określonego poziomu - w centrali można zdefiniować do 8 grup abonentów (analogicznie do sieci) - prawo do odsłuchu nagrań tylko dla konkretnej grupy abonentów, lub kilku grup
- do nagrań z filtrem - prawo do odsłuch wyłącznie nagrań konkretnego numeru wewnętrznego
- prawo do odsłuchu nagrań do określonej liczby dni wstecz
- aplikacja RecordMAN.client może odsłuchiwać nagrania utworzone zarówno w wersji 1 jak i 2 programu
- RecordMAN.server musi składować nagrania w nowej lokalizacji
RecordMAN realizuje jednocześne nagrywanie:
- do 300 rozmów w NCP
- do 128 rozmów MAC-6400
- do 24 rozmów w IPL-256
- do 12 rozmów w IPM-032
- do 8 rozmów w IPU-14
- do 8 rozmów w IPS-08
5.Interaktywny system zapowiedzi
IInfolinie INVENIO w centralach Slican są elastyczne i przyjazne. Dla osób, które dzwonią do Twojej firmy oznacza to, że szybko uzyskają połączenie z wybraną osobą lub też sprawnie zostaną za pomocą zapowiedzi słownych pokierowane na numer wewnętrzny danego działu.W systemie możemy powołać i skonfigurować do 99 infolinii oraz łączyć je ze sobą, tworząc rozbudowane systemy zapowiedzi. Sam budujesz swoje INVENIO. Zawsze możesz dokupić dodatkowe infolinie i wydłużyć ich czas.
Infolinie INVENIO dostępne są w serwerach Slican (z wyjątkiem ITS IP PBX).
Możliwości INVENIO Slican:
- pozwala dzwoniącemu na wybór kolejnej opcji z użyciem klawiszy (w DTMF) i w zależności od tego uzyskiwać kolejne żądane informacje albo połączenie z abonentem lub grupą abonentów
- jeżeli dzwoniący do centrali skierowany zostanie na infolinie INVENIO, to usłyszy zapowiedź słowną
- w trakcie zapowiedzi oraz przez określony czas po jej odtworzeniu, dzwoniący może dokonać wyboru dalszego kroku za pomocą klawiatury
- do zdefiniowania działania można używać cyfr od 0 do 9, a także * i #
- pod każdy klawisz można przypisać abonenta, grupę abonentów, zapowiedź, kolejną infolinię, numer skrócony; można też wybrać numer wewnętrzny podczas odsłuchiwania zapowiedzi
- jeżeli dzwoniący nie podejmie w trakcie trwania zapowiedzi żadnego działania lub wybierze niewłaściwy przycisk na klawiaturze, zapowiedź zostanie powtórzona